11 Eylül 2014 Perşembe

Corinthians - Atletico Mineiro Brezilya Seria A Maçı 12/09/2014 01:30

                                 Lost...



                               MS: KG VAR

Önce corinthiansı ele alalım...
Evinde oynadıği 10 maçta 5 galibiyet 4 beraberlik ve 1 mağlubiyet alan corinthians açıkçası evinde etkili bir takım görünümünde.Fakat 10 maçta 16 gol atmak bana işin açığı biraz az geldi.sonuçta alınmış 5 galibiyet ve puan diye hanesine yazdırdığı 4 beraberlik var.Buradan çıkartacağımız sonuç evinde az gol atan bir takım.10 maçta evinde sadece 1 maçta gol atamamış Corinthians ve o maçtada evindeki tek mağlubiyetini almış.Yani gol ortalaması evinde düşük fakat 1 maç dışında her maçta gol atmış.Gelelim evindeki gol yeme kışmına 10 maçta evinde 8 gol yiyen Corinthians sadece 3 macta evinde gole kalesini kapatmış.Diğer 7 maçta evinde kalesinde gol görmüş.Ve ayrıca evinde 10 maçta 6 maç KGVar 4 maç ise KGYok bitmiş...Corinthians değerlendirmemiz bukadar...

Geçiyorum Atletico Mineiro takımina...

Atletico Mineiro deplasmanlarda oynadığı 9 maçta 2 galibiyet 3 beraberlik ve 4 te mağlubiyet almıştır.Deplasmanlarda kazanamamak Atletico Mineiro için açıkçası büyük bir sorun olarak görünmekte işin açığı Corinthians deplasmanından da galibiyet ile döneceklerini düşünmüyorum.Deplasmanda oynadığı 9 maçta 12 gol atıp 14 gol yemiştir.Corinthiansın evinde 5 maç kazandıği halde 10 maçta 16 gol attığı düşünülürse Atleticonun Corinthiansa göre çok daha iyi bir ortalaması var deplasmanlarda gol atma kısmında sadece 2 kez kazandığinıda hatırlatalim Atletico Mineiro'nun.Gol yeme kısmına geçecek olursa 9 maçta deplasmanda Mineiro 14 gol görmüş kalesinde.Mineiro işin açığı deplasmanlarda hem atıyor hem yiyor bu bir gerçek ve bu gerçek hanesine şöyle yazılmış...Mineiro deplasmanlarda oynadığı 9 maçın 8 i KGVar sadece 1 i KGYok olarak bitmiş.Atletico Mineiro kısmınıda tamamlamış bulunuyoruz.

Sonuç olarak...

Aslında taraf bahsi yapacaktım bu maça fakat Corinthians evinde 5 kez kazanırken 4 kezde berabere kalması beni taraf bahsinden bu maç için soğuttu.Çünkü deplasmanlarda neyapacağı belli olmayan bir takımla oynayacaklar.Gol atmada herhangi bir sıkıntı cekmeyen bir takimlada desek yeridir.O yüzden ben bu maçta taraf bahsinden daha çok Kgvar ve KgYok seçeneklerini mercek altına almak istedim.Özellikle Atletico Mineiro kilit takım burada çunkü Deplasmanlarda hem atmada hemde yemede sıkıntı yaşamıyorlar.Bu yüzden benim tercihim kg var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder